ARBEIDSLISTE SNN- TURNERINGA

TANA 04.September 2021

Viktig! Alle må bekrefte at de har mottatt arbeidsoppgavene.

(DET KAN BLI ENDRINGER UNDERVEIS DA KAMPOPPSETT IKKE ER FERDIG)
Oppdatering kommer!

Turneringsledelse/sekretariat: Anne F. Smeland, Rune Larsen og Annamaria Sepsi.


Invitasjon til turnering og påmeldinger: Anne F. Smeland


Medaljer og Fair Play pokaler: Anne Fløgstad Smeland, sørger for at de blir bestilt.


Premieutdeling: Sekretariatet og dommere.


Kampoppsett: Rune Larsen 


Speaker: Håkon Kjølås


Ordne Fair Play skjema: Anne Fløgstad Smeland deler ut, levers ved speaker. 


Handle inn/ levere retur: Olga Eriksen, Kristine Stølen, handler fredag og tar ev returvarer.


Vekslepenger og kortterminaler: Eilif Basso (vekslepenger), Olga Eriksen (bankterminal), Anne Fløgstad Smeland(iZettle, ligger i bua)


Prisliste og vipps oppsett: Siv Anita B Helander ordner prisliste til kiosk og telt, div utskrift.


Søppeldunker fra ØFAS:  Line Vian


Dommere:

Leder for dommere: Rune Larsen,   (ordne fløyter, dele ut dommervester til ungdommene, være tilgjengelig for dommere ved spørsmål hele dagen, dele ut og ta imot Fair Play skjema, gå gjennom disse før premieutdeling).

-Erik Brenli finner dommere.

Dommer G13: xxxxxxx

Dommere G9 og G11: xxxxxxx



Banevedlikehold: Inge Halonen

Dugnad fredag ettermiddag kl 18: merke baner, ordne til sekretariat, henge opp kampoppsett, skilting til toaletter, utskrift av kampoppsettet, lappe målnett, merke banen fra hovedvei med plakater, sette opp teltet med stoler og bord, SNN banner).

Følgende personer hjelper til: Rune Larsen, Dag/Inkeri Broch, Markus Matell, Minka Halonen, Anne F. Smeland, Elle Saba/Vegard Blien, Jan Oskar Dervo/Edith Nilsen, Kristin Nilssen, Juhan Niilas Wigelius. 


Ryddere: (Tribunene ryddes for utstyr, søppel og annet fra ca. kl.17.00): Olga Eriksen, Heidi Dervo


Rydding: ALLE

(Rydding etter turnering lørdag ettermiddag, sammen med siste kioskvakt)

-Kjøkken og salg rydder ved alle kafévakter

-Lagansvarlige rydder lagets utstyr

-Sekretariatet rydder alt sitt utstyr




Kafevakt: Kioskansvarlig (Vaktlister): Olga Eriksen  har hovedansvar for klargjøring av kaféen.


Vaffelrøre:

Vaffelrøre laktosefri 5 liter Kathrine T. Nilsen.


Kafevakter:

OBS! Kafevaktene kan bli endret etter hvor mange lag og kamper det blir på turneringen.


09:30 – 11:30 -  Kristine Stølen, Hild Ryeng


11:30 – 13.30 -  Katharina Bartsch, Camilla Porsanger


13.30 – 15.30 - Vibeke Salamonsen, Øysten Albrigtsen


15.30 – 17.30 -  Hege Skjåvik, Marit Ravna Wigelius


16.00 – 18.00 -  Liss Mikalsen, May-Synnøve Trosten


-Disse skal også rydde og vaske kjøkken sammen med de andre rydderne


De som ikke er satt opp på lista ber vi om å gi tilbakemelding snarest mulig, hva dere kan bidra med på turneringen.

De som er satt opp på lista og ikke har mulighet til å gjøre oppgaven sin, gi tilbakemelding til
Katrine Trane Nilsen, tlf.99638427, Kristine Stølen, tlf.92659160 eller Olga Eriksen, tlf.92220321