ARBEIDSLISTE SNN- TURNERINGA

TANA 04.September 2021
Oppdatering kommer!


Pokaler og premieutdeling: .......sørger for at de blir bestilt, utdeling:


Kampoppsett: 


Turneringsledelse/sekretariat:


Speaker:


Jury: Sekretariatet,


Ordne Fair Play skjema: .........deler ut, levers ved speaker


Handle inn/ levere retur: .......handler fredag og tar ev returvarer.


Vekslepenger og 2 kortterminaler: .....(vekslepenger), ......terminaler og Vipps


Prisliste og vipps oppsett:  ...    ordner prisliste til kiosk og telt, div utskrift..

Søppeldunker fra ØFAS:


Dommere:

Leder for dommere: Erik Brenli (ordne fløyter, dele ut dommervester til ungdommene, være tilgjengelig for dommere ved spørsmål hele dagen, dele ut og ta imot Fair Play skjema, gå gjennom disse før premieutdeling).


Dommer G13:

Dommere G9 og G11:

Trenere for TBK:


Dugnad torsdag ettermiddag. Banevedlikehold.

Ansvarlig: Anleggskomite


Dugnad fredag ettermiddag kl 18: merke baner, ordne til sekretariat, henge opp kampoppsett, skilting til toaletter, utskrift av kampoppsettet, lappe målnett, merke banen fra hovedvei med plakater, sette opp teltet med stoler og bord, SNN banner).
Følgende personer hjelper til:


Anne (hovedansvar for klargjøring av kaféen).

Smøring av baguetter:



Rydding etter turnering lørdag ettermiddag, sammen med siste kioskvakt:



Kafevakt: Kioskansvarlig:


Vaffelrøre (10 liter per familie):



Pizza:

Kaker:


Kafevakter:


9.00-10.00


TELT:

10.00-12.00

12.00- 14.00

14.00-16.00


CAFÉ BUA:

10.00-12.00

12.00-14.00

14.00-16.00


Kiosk og kafe rydding siste skift og

Levert av IdrettenOnline